# # # #
_DSF1338 copy_650px

Metronome festival Prague

Pořadatelé hudebního festivalu Metronome hledali partnera, který jim pomůže zajistit všechno, co souvisí s organizací této dvoudenní události, aby sami měli dost prostoru pro tvorbu dramaturgie uměleckého programu a mohli zajistit celkové vyznění akce. Pro pořádání druhého ročníku festivalu si vybrali naši agenturu.

Pro tuto dvoudenní akci jsme zajišťovali produkci, propagaci, grafiku, webovou prezentaci a akreditační systém.

Efektivní propagace na prvním místě

Na starosti jsme měli kompletní propagaci, od kreativních výstupů typu spotů pro televize a rádia přes zajištění a řízení kampaní ve všech typech médií až po návrh a tvorbu grafiky. Vizuály a spoty se postupně objevily v České televizi, v tisku (například Forbes, Elle, Reflex, Blesk), na on-line bannerech (protisedi.cz, csfd.cz ad.), ve venkovní reklamě (billboardy, rolling boardy, plakáty, sloupy veřejného osvětlení), na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram) a samozřejmě i na festivalovém webu.

Zajištění tiskové konference

Konferenci jsme připravili na klíč, včetně návrhů, výroby a instalace velkých informačních bannerů s mapou a programem. Spokojenost byla zjevná jak na straně producentů, tak i na straně pozvaných médií.

Web denně obsloužil 20 tisíc fanoušků

Vytvořili jsme atraktivní a navštěvovaný web – www.metronomefestival.cz. S klientem jsme do detailu vyladili jeho grafiku i strukturu. Festival a jeho program mohli návštěvníci najít už dávno před jeho začátkem. Největšímu zájmu se web těšil těsně před startem a v jeho průběhu, kdy denně obsloužil přes 20 tisíc návštěvníků. Drtivá většina z nich mířila do programové sekce.

Zajistili jsme realizaci stavby festivalu

V areálu pražského Výstaviště jsme zorganizovali výstavbu pěti scén, včetně hlavní Metronome stage, kemp se sociálním zázemím a pro komfort účastníků jsme nechali připravit 120 stánků, restauraci, bar i trafiku, relaxační zónu, úschovnu zavazadel, půjčovnu koloběžek nebo dobíjecí stanici pro mobily.

Dělali jsme akreditaci i ticketing

Pro festival jsme vyvinuli ticketingový a akreditační systém. Umožňuje využití pokročilých funkcí pro elektronickou distribuci vstupenek a partnerských vstupů. Přes něj se na festivalu vydávaly certifikáty pro vstupy garantované partnerům a významným hostům. Systém byl napojený na platební bránu a byl připravený na kompletní prodej vstupenek všech typů jak v českých korunách, tak v eurech.

Case study v Marketing a Media

O naší spolupráci na produkci Metronome Festival Prague napsal také časopis s tematickým zaměřením na marketingovou a mediální komunikaci MAM.

Jak to na festivalu i v průběhu jeho budování vypadalo, se můžete podívat do naší galerie.