Případová studie

Online řešení na míru

Výrobce a prodejce designových fotoaparátů Olympus se v době hospodářského zpomalení rozhodl upravit svou obchodní strategii. Hledal řešení, jak zachovat maximální servis pro koncové zákazníky, nadále budovat věrnost ke značce, ale přitom snížit náklady na marketing. Nabídli jsme společnosti Olympus spolupráci na konceptu brandového e-shopu, který umožnil udržet všechny služby online a zároveň zajistil jejich částečné financování.

Reference: Olympus Czech Group, spol. s r.o.
Klient: Amden, s.r.o., Gatum Advisory, s.r.o.
Realizace: 2016
Ukázka: www.olympusobchod.cz
Řekli o nás: zde

Činnosti:

Na značky. Na síť.
Vlastní cestou

Značkový obchod s produkty Olympusu běží na unikátním online systému, který jsme vyvinuli pouze pro tento projekt. Zákazník přichází do styku s jeho uživatelským rozhraním, významná část systému však zůstává běžnému návštěvníkovi skryta. Na mysli tím máme třeba online nástroje pro správu objednávek s přímým napojením na účetnický program. Automaticky běží i komunikace se zákazníky, kteří jsou průběžně informováni o aktuálním stavu své objednávky.

Pevný a trvalý
vztah se zákazníky

S registrovanými zákazníky jsme stále v kontaktu. Dostávají od nás pravidelné novinky, poděkování za věrnost nebo přání k významným životním jubileím. Také pro rozesílku newsletterů využíváme špičkový systém s vynikající spolehlivostí. Program mimo automatizovaného e-mailingu umožňuje i cílenou komunikaci s vybranými zákazníky a vytváření personalizovaných nabídek odpovídající jejich posledním nákupům.

Značkový obchod
v novém kabátě

V roce 2014 jsme ve spolupráci s klientem prodejní a informační portál olympusobchod.cz redesignovali. Vytvořili jsme graficky moderní a čistou prezentaci s maximálním respektem k vizuální identitě společnosti Olympus. Web jsme přizpůsobili mobilním zařízením a také optimalizovali pro vyhledávače (SEO). Stránky průběžně zdokonalujeme a přibližujeme potřebám zákazníků. K tomu využíváme sofistikované nástroje včetně screeningu pohybu zákazníků v různých sekcích webu.

Služby a speciální
funkce

Řada dalších úprav usnadňuje zákazníkům nákup. Například funkce Můj set umožňuje nakombinovat vlastní sadu fototechniky a příslušenství za zvýhodněnou cenu. Mezi praktické funkce nového e-shopu patří fulltextový vyhledávač s nápovědou, porovnávač produktů nebo vyhledávač objektivů. Nastavili jsme také možnost nákup ohodnotit.

Brandshop
s mimořádným efektem

Budování značkových e-shopů patří ke klíčovým marketingovým nástrojům většiny inovativních firem. Nový koncept s ucelenou produktovou nabídkou umožnil významně rozšířit skupinu registrovaných zákazníků. Z původních 40 000 na současných více než 300 000. Značce Olympus se tak daří udržovat si v ČR o desítky procent vyšší tržní podíl, než je celoevropský i celosvětový průměr.

Kontaktujte nás