Amden servíruje Kefír

Sraz všech bejbypankáčů má mezi skalními fanoušky Kašpárka v rohlíku pevné místo v kalendáři. Přesto se rodinný festival Kefír neobejde bez dobře zacílené propagace. O aktivity public relations a také bigboardovou kampaň šestého ročníku hudebně-divadelního festivalu se letos postarala agentura Amden.

Podílet se na festivalu Kefír je pro nás obrovská radost. Pojetí akce je hodně nekonvenční, založené na kreativitě. Atraktivní je jak pro děti všech věkových kategorií, tak pro jejich rodiče i prarodiče. Festival jde svou vlastní, nevyšlapanou cestou, stejně jako my v Amdenu,“ říká Veronika Svobodová, projektová manažerka agentury. Festival nabízí kvalitní hudbu, divadelní či akrobatická vystoupení a kreativní doprovodný program. Jeho vrcholem je každoročně vystoupení bejbypankového uskupení Kašpárek v rohlíku.

Mezi hlavní úkoly specialistů Amdenu patřilo zajištění velkoformátové outdoor propagace festivalu. „Během léta jsme pro Kefír zajistili bigboardové plochy v Praze, odkud na festival míří nejvíce návštěvníků. Inzertní plochy nikdy nekupujeme naslepo, ale vždy obsazujeme pouze ty, které mají vysoký potenciál oslovit návštěvníky,“ upřesňuje Veronika Svobodová. Vedle toho řídil Amden také celou škálu aktivit festivalového public relations.

Inzertní plochy nikdy nekupujeme naslepo, ale vždy obsazujeme pouze ty, které mají vysoký potenciál oslovit návštěvníky.

S organizátory akce spolupracoval Amden letos také na hudebním festivalu Rock for People. I zde agentura zajišťovala propagační aktivity. „Jsme rádi, že se klientovi naše služby osvědčily a asi také proto jsme dostali možnost podílet se na Kefíru,“ dodává Veronika Svobodová.       

Hudebně-divadelní festival Kefír odstartoval v pátek 1. září v zahradě zámku Kačina u Kutné Hory a trval až do neděle. Během tří dnů přilákal více než čtyři tisíce fanoušků bejbypanku a kreativní zábavy.

Promo kampaň nemusí být velká a drahá, zato účinná

Rock For People 2018Jak jsme propagovali Rock for People, jeden z největších českých festivalů
→ CELÝ ČLÁNEK