Voňavá konference pro Marionnaud

Říká vám něco značka Marionnaud? Aby ne. Je to jeden z globálních leaderů v obchodech s kosmetickým zbožím. A právě ten si vybral eventový tým agentury Amden, aby pro něj v Olomouci připravil na klíč konferenci pro zaměstnance z České republiky a Slovenska, která pokračovala neformálním setkáním.

V roce 1984 značka Marionnaud otevřela svou první parfumerii v Paříži, nabídla luxusní kosmetické značky a otevřela tím ženám a mužům unikátní svět krásy. V roce 1998 je Marionnaud první sítí parfumerií, která nabízí svým zákazníkům věrnostní program a osobní služby a tím si vytváří se zákazníky jedinečný a trvalý vztah. V roce 2005 se Marionnaud stává světovým lídrem v oblasti prodeje parfémů a luxusní kosmetiky. Dnes je firma dceřinou společností mezinárodní skupiny CK Hutchison Holdings Limited, která působí ve více než 50 zemích světa a zaměstnává téměř 270 000 lidí.

Na 120 lidí čekal v půli ledna nazvučený a nasvícený kongresový sál hotelu Clarion v Olomouci, připravený moderátor, catering a další drobnosti, bez kterých se podobné akce neobejdou. Po konferenci náš eventový tým zpestřil večerní program barmanskou show, vystoupením stand up komiků a na závěr dostal slovo DJ. Účastníci bohatě využili i brandovaného fotokoutku.

„Konference byla skvěle zorganizována a splnila naše očekávání,“ ocenila naši práci Andrea Marchlíková z vedení společnosti Marionnaud.