Marketing s emocemi

Marketing s emocemi

V jednu konkrétní chvíli můžete oslovit velké množství předem vybraných lidí. Máte možnost předat jim osobně informace a zároveň na místě vytvořit atmosféru, která všechno umocní,“ říká o eventech Klára Synčáková.

A ví, o čem mluví. Eventů totiž Amden připravuje každý rok řadu. Vymýšlíme je pro nejrůznější klienty, s nejrůznějšími cíli a v mnoha podobách. Ale pozor! Eventy pro nás nejsou jen nějaké „akcičky“ nebo kratochvíle. Vždycky o nich uvažujeme jako o jedinečné příležitosti, jak na zákazníky nebo obchodní partnery zapůsobit. Jak s nimi mluvit intenzivně a napřímo. Event je podle nás o zážitcích, na které se nezapomíná. O prožitcích, které ve vás zůstanou. Event, to je marketing s emocemi!

Není akce jako akce

A to platí pro všechny eventy, které nabízíme. Ať se jedná o konference, festivaly nebo třeba slavnostní akce v podobě výročních, narozeninových, letních či vánočních večírků. Připravit umíme událost pod širým nebem, žádný problém nám nedělají ani indoorová řešení. Specifickým produktem Amdenu jsou pak roadshow, teambuildingy nebo nejrůznější firemní eventy.

„Často chystáme celodenní odborný blok, na který navazuje volnočasový program a párty na závěr,“ upřesňuje event managerka Amdenu Klára Synčáková.

Instantní emoce v pečlivém a spolehlivém balení

Marketing a emoce

Event dovedeme připravit komplexně – od detailního plánu přes technické a audiovizuální zajištění až po catering, guest service a koordinaci akce na místě.

Event vždycky chystáme jako balíček, který si klient zadá a dostane ho připravený na klíč,“ zdůrazňuje Klára Synčáková.

To vše v režii zkušeného a stálého týmu, který úspěšně „staví“ eventy už skoro pětiletku a který s vámi projekt absolvuje od nabídky až po předání videodokumentace.

Nadšení účastníci jako nejlepší feedback

A jak se pozná úspěšný event? No to je snadné. Když z něj lidé odcházejí nadšení a spokojený je i klient-zadavatel. To je na eventech totiž to vůbec nejzajímavější. K jejich vyhodnocení nepotřebujete žádné excelovské tabulky, žádné složité a komplexní reporty. Vysvědčení vám účastníci vystaví okamžitě. Dobrým znamením pro nás bývá také to, když vše běží hladce a na místě není třeba řešit žádnou krizovou situaci. Ale i ty zvládáme s klidem a profesionalitou nám vlastní.

Největším oceněním pro nás ale je, když se klient rozhodne ve spolupráci s námi pokračovat. A to se nám děje docela často,“ uzavírá Synčáková.