Podzim ve znamení spotřebitelských soutěží

Když na to přijde, pustíme se v naší marketingové agentuře i do snacků a cereálií. Ne, že bychom jim holdovali od rána do večera, ale pro našeho dlouholetého klienta, firmu Orbico, jsme připravili a administrovali podstatnou část spotřebitelských soutěží na podporu prodeje slaných snacků Pringles a snídaňových cereálií Kellogg´s.

Americký potravinářský holding Kellogg´s je vlastníkem značky cereálií stejného názvu, které snídají miliony lidí po celém světě. Několik let mu patří také brand Pringles, jedna z nejoblíbenějších globálních značek slaných snacků v tubě.

„Po několika týdnech studia produktů a situace na trhu jsme navrhli koncept spotřebitelské soutěže, vizuální podobu, microsite pro registraci či návrhy POS materiálů do obchodních řetězců. Následně jsme spravovali administraci soutěže, komunikaci s vítězi a logistiku dodání výher,“ popsal projektový manažer agentury Amden Jan Vurbs.

Pro Amden není spolupráce s firmou Orbico žádnou novinkou. Soutěž na podporu značky Pringles jsme zvládli již loni na jaře, pro klienta jsme také na podzim připravili i roadshow pro holicí strojky značky Braun a americké vysavače Bissel.

Reference: Soutěže pro podporu prodeje
Klient: Orbico
Realizace: podzim 2018

Činnosti:

  • Grafika
  • Online
  • Propagace

Kontaktujte nás