Amden se účastnil MS ve florbalu, zkoušel novou technickou vychytávku

Tušíte, co se skrývá za slovním spojením systém strojového vidění? Stojí za ním nová unikátní technologie, která vzniká v naší marketingové agentuře Amden ve spolupráci s odborníky z pražského ČVUT. Poprvé ji mohli využít k sledování hráčů na hřišti také trenéři při Mistrovství světa ve florbalu, které se konalo v prosinci v Praze.

Strojové vidění  – inovativní trend sledování jednotlivých hráčů na hřišti, který umožňuje díky novým technologiím získávat z průběhu hry údaje, které doposud získat nebylo možné. Tato data pomohou ihned reagovat na vývoj hry a taktiku soupeře. Speciální software coachview pak v další fázi  trenérům a metodikům analyzuje technické aspekty hry jak vlastních hráčů, tak i hráčů soupeře a představuje další významný zdroj objektivně získaných údajů.

“Na mistrovství světa byla hra snímána z několika směrů či úhlů síťovými kamerami společnosti Axis, které díky svým parametrům jsou schopny poskytnout dostatečně kvalitní záznamy. Ty používala česká reprezentace již během zápasů. Celková data jsme předali florbalové asociaci k analýze,” přiblížil obchodní ředitel Amdenu Erik Elmer.  Systém poprvé testovala česká hokejová federace při MS v hokeji v roce 2015, florbal je teprve druhým sportem, kde projekt našel využití.

Vrcholové vedení českého florbalu nyní zvažuje využití nové technologie. Jednak z pohledu reprezentace pro pravidelnou analýzu hry týmu při mezistátních utkáních, a také pro zápasy superligy pro dlouhodobé sledování herních trendů a výkonů elitních hráčů.

Amden rozhodně nepřešlapuje na místě. Kromě tradičních marketingových služeb pro klienty vyvíjíme také vlastní produkty jako jsou coachview či systémy věrnostních a motivačních programů.

Reference: MS ve florbalu 2018
Realizace: prosinec 2018

Činnosti:

  • Produkce
  • Online

Kontaktujte nás