Případová studie

Stvořili jsme skutečný Svět výhod

Jeden z největších řetězců se stavebninami v České republice a specialista na suchou výstavbu hledal způsob, jak lépe motivovat zákazníky k nákupu ve svých prodejních centrech v Česku a na Slovensku. Zároveň lidé ze skupiny Woodcote přemýšleli strategicky a s dlouhodobým výhledem. Říkali nám, že si chtějí klienty udržet co možná nejdéle. A tak jsme pro ně stvořili Svět výhod.

Reference: Svět výhod Woodcote
Realizace: 2015
Klient: WOODCOTE CZ, a.s. (CZE), BEKWOODCOTE, s.r.o. (SK)
Ukázka: www.svetvyhod.eu
Řekli o nás: zde

Činnosti:

48

zapojených prodejen

150+

rozeslaných newsletterů

30000+

návštěvníků webu

3800+

doručených odměn

Woodcote - Svět výhod

Nastavili jsme
systém programu

Aby motivační a věrnostní program dobře fungoval, s klientem jsme nejprve promysleli jeho systém. Program se pro obchodní zástupce Woodcotu musel stát nástrojem pro efektivnější prodej nabízených produktů. Klíčové bylo nastavení kvalitní komunikace s cílovou skupinou, do které patří především stavební a realizační firmy. Nakonec jsme určili vhodné poměry mezi získávanými body a odměnami, které za ně registrovaný zákazník může dostat.

Modrá planeta

Pokračovali jsme přípravou vizuálního stylu programu. Ten jsme promítli do grafické podoby všech výstupů – webu Světa výhod, tištěného katalogu odměn nebo newsletteru s novinkami a akcemi. Připravili jsme také sadu propagačních letáků, aby se zákazníci o programu dozvěděli a chtěli se do něj zapojit. Vyrobit jsme nechali roll-upy, bannery, podlahové samolepky nebo magnety na auta.

Woodcote - Svět výhod
Woodcote - Svět výhod

Svět výhod
ožil na webu

Vstupní branou do Světa výhod jsou webové stránky. Obsahují katalog, vysvětlují pravidla věrnostního programu a umožňují přihlásit se do personalizované sekce. Díky kalkulačce odměn zákazník jednoduše zjistí, kolik bodů získá za nákup zboží u Woodcotu a jak se dostat ke své vysněné odměně.

Woodcote - Svět výhod

Atraktivní odměny
na cestě k zákazníkovi

Zajistili jsme široký sortiment odměn a benefitů, který pravidelně obměňujeme. Stálou nabídku pravidelně rozšiřujeme o časově omezené akce vybraných produktů – ty přizpůsobujeme momentálním trendům a ročním obdobím. Když se zákazník rozhodne své body uplatnit, zajistíme odměnu u dodavatele a vybrané zboží doručíme, kam je potřeba. Buď konkrétnímu obchodnímu zástupci, na pobočku Woodcote centra nebo na přímo na adresu zákazníka.

Komunikace
nikdy nekončí

Před spuštěním nového běhu programu stávající zákazníky oslovíme – e-mailem, SMSkou i klasickou poštou. Registrovaní zákazníci od nás pravidelně dostávají newslettery s novinkami v programu a akčními nabídkami. Díky vlastnímu CRM systému dokážeme komunikaci cílit na vybrané segmenty zákazníků a zprávy personalizovat.

Woodcote - Svět výhod

Víc než věrnostní
program

Informovaný, spokojený a věrný zákazník je klíčovým předpokladem pro obchodní úspěch podniku. Svět výhod, který pro Woodcote spravujeme, pomáhá skupině získávat významné zakázky a meziročně navyšovat prodeje ve všech nabízených segmentech stavebního materiálu v rozmezí 10–15 %.

AMDEN REALIZAČNÍ TÝM

  • Jakub Hortenský
    Jakub Hortenský

    Production specialist

  • Lucie Koreňová
    Lucie Koreňová

    Online specialist

Podobné projekty

Kontaktujte nás