Rock for People má nový kabát z naší dílny

Našim kreativcům a grafikům se povedl majstrštyk. Jejich návrh „Probuď zvíře v sobě“ k 25. výročí hudebního festivalu Rock for People vyhrál tendr na ideový a grafický projekt Rock for People, který bude fanoušky provázet příštích několik let.

Společnost Ameba Production jej vybrala, protože nejlépe splňoval zadání pracovat s emocemi, energií a atmosférou akce. Práci našeho týmu tak uvidí stovky tisíc lidí na plakátech, billboardech, sociálních sítích nebo přímo v areálu akce v Hradci Králové.

Za naším konceptem vidíme fanouška a skryté emoce, které v něm Rock for People vyvolává. Člověka, který si přijede užít festivalovou atmosféru se vším všudy. Uvolní se a odváže. Probudí zvíře v sobě. A právě série zvířecích hlav s lidskými doplňky – jako jsou brýle, čelenky nebo helmy – tvoří společně s mottem Probuď to v sobě novou ideovou a grafickou osu kampaně Rock for People, vysvětlila šéfka kreativního týmu agentury Amden Veronika Svobodová.

Rock for People je jeden z největších českých hudebních festivalů. Jeho první ročník pořádala agentura Ameba Production v srpnu roku 1995 na atletickém stadionu v Českém Brodě. Na 13. ročník, který se konal v roce 207, se festival přesunul na bývalé vojenské letiště v Hradci Králové, kde zůstal až do dneška. Nové a mnohem větší prostory umožnily pojmout více kapel i diváků.