Motivační a věrnostní programy

Jeden z největších řetězců se stavebninami v České republice a specialista na suchou výstavbu hledal před časem způsob, jak lépe motivovat zákazníky k nákupu ve svých prodejních centrech v Česku a na Slovensku. Zároveň lidé ze skupiny Woodcote přemýšleli strategicky a s dlouhodobým výhledem. Říkali nám, že si chtějí klienty udržet co možná nejdéle. A tak jsme pro ně stvořili Svět výhod.

Klient: METRONOME PRODUCTION
Realizace: 2017

Propagace
Produkce
Kreativita
Online prezentace
E-marketing
Sociální sítě
Akreditace a ticketing
Řekli o nás

48+

zapojených prodejen

16

rozeslaných newsletterů

29 735

návštěvníků webu

3782

doručených odměn

Smart City Expo 2016

Nastavili jsme systém programu

Aby motivační a věrnostní program dobře fungoval, s klientem jsme nejprve promysleli jeho systém. Program se pro obchodní zástupce Woodcotu musel stát nástrojem pro lepší a efektivnější prodej nabízených produktů. Klíčové bylo také nastavení kvalitní komunikace s cílovou skupinou, do které patří především stavební a realizační firmy. Nakonec jsme určili vhodné poměry mezi získávanými body a odměnami, které za ně registrovaný zákazník může dostat.

Svět výhod ožil na webu i v katalogu

Pokračovali jsme přípravou kompletního vizuálního stylu programu. Ten jsme promítli do grafické podoby všech výstupů – speciálního webu Světa výhod, katalogu odměn nebo newsletteru s novinkami a akcemi. Připravili jsme také sadu propagačních materiálů, aby se zákazníci o programu dozvěděli a chtěli se do něj zapojit. Vyrobit jsme nechali roll-upy, bannery, podlahové samolepky nebo magnety na auta.

Metronome Festival Prague 2017 - online prezentace

Vybrali jsme atraktivní odměny

Zajistili jsme široký sortiment odměn a benefitů, který pravidelně obměňujeme. Sahá od spotřební elektroniky přes vybavení domácnosti a domácí spotřebiče všeho druhu až po profesionální nástroje pro stavbu. Díky kalkulačce na webu Světa výhod zákazník jednoduše zjistí, kolik bodů získá za nákup konkrétního zboží. Může si dokonce nastavit i svou vysněnou odměnu a poté sledovat, jak se k ní svými nákupy přibližuje.

43

českých a světových hvězd

15650

diváků

126

stánků

2496

metrů plotů

Smart City Expo 2016

Odměnu dostaneme na místo určení

Zabezpečujeme kompletní správu a distribuci odměn. Když se zákazník rozhodne své body uplatnit, postaráme se o všechno. Obratem zajistíme odměnu u jednoho z mnoha našich dodavatelů a vybrané zboží doručíme tam, kam si klient společnosti Woodcote přeje. Buď konkrétnímu obchodnímu zástupci, na pobočku Woodcote centra nebo na přímo na adresu zákazníka.

Svět výhod – víc než věrnostní program

Program slouží k systematickému budování vztahů se stavaři, kteří nakupují ve Woodcote centrech. „Vlivem Světa výhod jsme přestali ztrácet zákazníky, začali získávat nové a u stávajících klientů obchodní aktivity průběžně posilujeme,“ říká Jan Čajka, manažer nákupu skupiny Woodcote CZ. To ale není všechno. Klient od nás dostává spoustu dalších údajů o registrovaných zákaznících – o jejich prioritách, preferencích a potřebách. Zpětnou vazbu na vlastní podnikání a nabízený sortiment pak využívá pro optimalizaci nabídky zboží a služeb.

Připravili jsme smart event

Program slouží k systematickému budování vztahů se stavaři, kteří nakupují ve Woodcote centrech. „Vlivem Světa výhod jsme přestali ztrácet zákazníky, začali získávat nové a u stávajících klientů obchodní aktivity průběžně posilujeme,“ říká Jan Čajka, manažer nákupu skupiny Woodcote CZ. To ale není všechno. Klient od nás dostává spoustu dalších údajů o registrovaných zákaznících – o jejich prioritách, preferencích a potřebách. Zpětnou vazbu na vlastní podnikání a nabízený sortiment pak využívá pro optimalizaci nabídky zboží a služeb.

Pomáháme růst

Informovaný, spokojený a věrný zákazník je klíčovým předpokladem pro obchodní úspěch podniku. Svět výhod, který pro Woodcote spravujeme, pomáhá skupině získávat významné zakázky a meziročně navyšovat prodeje ve všech nabízených segmentech stavebního materiálu v rozmezí 10–15 %.

Kontaktujte nás